Härlig Tisdagsmorgon

I dag vaknade jag på helt rätt sida känns det som!
Trött som en gnu, men det hindrar ju inte att man
njuter av morgonen!














En kopp kaffe avnjöts på yttertrappan i vårfåglarnas
sällskap, och som dom sjöng för mig!! Man kan ju inte
annat än att bli på gott humör när man hör dom.

Och om jag blundar ser jag inte det här heller:















När jag blundar ser jag nämnligen bara grönt! ;o)
Snön är djup här i Härnösand som ni ser, och våren
dröjer en stund till....men värme nog till en kopp kaffe
på yttertrappan har vi som sagt i alla fall. Man får vara
nöjd med det lilla i livet!

Nu ska jag stoppa näsan ner i böckerna och slutföra
hemuppgiften som ska vara klar till i morgon. Morfologi.
Dom latinska glosorna verkar ha fastnat också! Min
hjärna är inte helt hopplös i alla fall! :o))

Önskar Dig en toppenhärlig Tisdag!

1 kommentar:

  1. Härligt läsa dina rader!!! Så kul med ditt steg in i det nya lärandet!!!
    Lycka till!!!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)