Fototillfälle som gick förlorat :-(

I kväll hade jag en enorm chans att få ett toppenfoto -
och vad gör jag?! Krånglar med kameran och objektiven,
inställningar och stativet. Under tiden hann ju motivet ändras
och tillfället försvann. Jag blir så less, så frustrerad och arg.

Så här dålig blev den bild jag fick, hade den blivit bra hade
den ju varit hur fin som helst!!!














Men nu blev det en misslyckad bild att irritera sig över!

Helgen har varit underbar med härligt väder, promenader
och god mat!

Önskar dig en kommande toppenvecka!

1 kommentar:

  1. Vet du vad, jag som inte vet hur du hade tänkt att bilden skulle bli, jag kan inte tycka annat än att det är helt urhäftig, magisk.
    Om du tänker bort hur du önskat att det blev och ser den precis som den är, kanske du ocskå kan se det?

    Mia

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)