Hemma på min skola i stan....

där har vi blommor i massor...



















En ovanligare sort av orkidé, men jösses vad vacker!!















På skolan får vi köpa hem plantor, buketter och blommor.
Orkidéer kostar 100:- och jag blev riktigt sugen på den blå!














Den här kalven föddes förra veckan....sååå söt!














Här kommer jag körandes i en av traktorerna. Det var inte
alls så svårt som jag trodde att det skulle vara!!














Elisabeth liftar med "lundbergaren"

Jag formligen älskar min kurs! Mina kurskamrater är helknasiga
och vi har jättekul tillsammans! Dessutom är det ju ett
superintressant ämne och jag är helt övertygad om att jag
äntligen har hamnat rätt i livet!

Önskar Dig en toppenhärlig Onsdagskväll!

2 kommentarer:

  1. Oj! Vad avundsjuk jag blir! Jag älskar orkidéer och har nästan bara det hemma. Den blå var enormt vacker, vad heter den? Måste leta reda på en för en sån vill jag ha :)
    Ha en skön dag!

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Hej goa Michaela!

    Jag ska ta reda på exakt vad den har för namn och mejla det till dig. Den är hur vacker som helst, så otroligt blå och översållad av blommor!

    Hoppas du får en bra dag du också!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)