Slut på helgen...

..den gick fort!..

Det har inte hänt alltför mycket den här
helgen. I går hade vi mina föräldrar över
på middag och lite spel. Skönt att byta
soffhörnan mot något lite mer spännande
för en gångs skull. vi spelade ett ordspel,
Blingo, tror jag det hette. Man ska på tid
skapa 3 eller 4 bokstavsord. Självklart
kom jag sist! :-O
















Det har snöat här i Härnösand lite till och från
under helgen, så nu har naturen fått en riktigt
vacker vinterskrud. Precis sådär som det ska
se ut i januari. Jag är ju av åsikten att är det
vinter ska det ju vara just vinter och inte några
halvmessyrer med blask och regn. :-)

Julen städade jag ju ut innan trettondagen, och
det var riktigt skönt. Men så sitter jag i soffan och
tittar mig runt och vips så får jag se en liten tomte
som jag glömt bort. Fast den är så liten och så söt
att jag tror han får stå kvar och vara vår alldeles
egna hustomte resten av året! :-)












Men så här efter helgerna - visst är det väl så att
man hittar bortglömt och missat pynt? Eller är det
bara jag som inte har koll??

I morgon funderar jag på att babynappa lilla Aleksander
igen. Saknar honom så, och nu var det några dagar
sedan jag fick mysa med honom faktiskt. Det börjar
bli lite abstinensliknande symtom nu.....
Visst är han väl söt min lilla gosklimp?! De där kloka
blå ögonen som man bara drunknar i.....












Nu återstår bara skönhetssömnen av den här helgen.
I morgon är det måndag. Ny vecka och nya utmaningar.

Ta nu hand om Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)