Lat Söndag!

Idag har jag gått på halvfart - om ens det! Usch,
jag hoppas verkligen att morgondagen har lite mer
ork med sig åt mig!

Tänkte börja måla en bokhylla i morgon, från furu
till vitt, sedan ska den shabby chickas och ställas in
i vårt vackra sovrum. Medan grundfärgen torkar
funderar jag på att sy färdigt sovrumsgardinerna
också....Sedan ska dom upp, så det blir lite mer
ombonat. Just nu har vi inga gardiner i sovrummet
och det ser lite tomt ut om jag ska vara ärlig :o)

Det är först nu på kvällskvisten som jag har vaknat
till lite och surfat runt. Har hittat en ny webshop, med
massor av vackra saker och bra priser! Fick en
massa inspiration och vill-ha-begär igen!
Adressen till webbshopen är: http://www.trend4you.se

Lite söt förvaring till min trädgård, att odla
små blommor och förvara mina trädgårdsverktyg
i vore vackert. Det blir som ett litet stilleben av
de vackra krukorna, och vackra saker blir man ju
glad av! Ordet KÄRLEK vill jag ha på hyllan ovanför
vår säng. Det skulle passa perfekt på den vackra
sänggavel som jag och Stefan gjort tillsammans!
Supersöt liten kanna att sätta vårblommorna i. Den
rymmer en liter. Skulle stå vackert på köksbordet.
Småfåglarna som har glatt mig så mycket under vintern
måste ju få sitt. Den här holken går ju i samma färg som
vårt hus, så det skulle ju passa perfekt! Visserligen ska vi
måla om huset längre fram, men tills dess skulle den här
holken matcha huset jättebra!

Jag ska försöka klämma in en promenad till biblioteket
i morgon också. Måste kopiera mitt nya läkarintyg och
tänkte kolla runt lite, har inte hunnit titta ordentligt där.
Biblioteket här i Härnösand är ett länsbibliotek och är
verkligen jättefint!!

Kameran ska få följa med på promenaden, känner att
lusten att fota börjar vakna till liv igen, speciellt när solen
skiner så vackert på dagarna och våren kommer närmre
och närmre....:o)

Kram på er!
/Ina

2 kommentarer:

  1. Tusen tack för inspirationen du gett mig idag! Imorgon ska jag planera... jag ska måla om en del möbler till våra stora killar! Du blev verkligen min inspirationskälla, TACK!

    SvaraRadera
  2. Här är korgar in din stil - rea på Förvara.se

    http://www.forvara.se/se/art/tva-korgar-i-zink/housedoctor.php

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)