Vill ha-humör!

Har genom Sköna Hem hittat till några superfina
webbutiker och fick en släng av "vill ha"....
..."Om jag hade pengar...."....

Hos http://www.formodesign.com/ hittade jag dessa
som skulle passa sinnessjukt bra hemma hos oss ;o):















Dessa söta kulor att ha marchaller i skulle jag hänga vid
ytterdörren, eller i äppelträdet nedanför huset för att
välkomna mina gäster året om....jag tycker dom var jättesöta!
Till vårt köksfönster ovanför diskbänken skulle dessa
supersöta pelargonfönsterskydd passa jättebra! Dom
släpper in ljus, men skyddar från insyn från huset mitt emot.
Ett litet änglaspel att ställa på trädgårdsbordet i sommar
vore vackert, jag gillade den med fjärilar :o) Eller den med
blommor.

Vilka vackra sockerkakor man skulle kunna bjuda på
i sommar om man hade denna form hemma! :o)













Supersöta träskor att traska omkring i trädgården med!
Jag föll pladask för dessa, visst är dom fina?! Fast dessa
skor fann jag på http://www.houseofhedda.com/ där det
också fanns massor av vackra saker som ger kraftiga
vill ha-begär! :o))
------
Utöver mina kraftiga vill ha-begär sitter jag och är otroligt
imponerad av Towes kraft. I går fick vi hem tre pall med
pellets, och hon bär in pellets i en rasande takt. 400:-  har
vi lovat henne för slitet, men jag tror jag ökar beloppet till
500:- faktiskt. Hon bär och sliter och gnäller inte det minsta!
Min duktiga lilla tjej!

Vi har otroligt vackert väder här idag, och nästan 5° varmt.
Det är så härligt nu när våren börjar ge sig lite tillkänna. Nu
längtar man bara tills snön smält bort helt och hållet så att
man kanske får se lite vårlökar vakna till liv i trädgården.
Det är ju lite spännande så här på vårkanten, speciellt när
det är vår första vår/sommar här. Jag har ingen aning om
ifall de förra ägarna har planterat några som helst perenner...
Själv har jag storslagna planer för min trädgård, men dom
får vänta till nästa vår/sommar eftersom vi måste dränera
om runt huset i vår....:o/.....

Nu ska jag strax ta mig ut i solen, jag tror faktiskt att kameran
ska få följa med och dokumentera denna vackra dag!

Kram på er!
/Ina

5 kommentarer:

  1. Oj...va kul det är med heminredning...men det är så dyrt oftast.....vackra "kulor"...skulle jag oxå kunna tänka mig......roligt att läsa din blogg....följa tankar och funderingar.....

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för dina fina kommentarer :)

    SvaraRadera
  3. Riktigt söta grejer du hade hittat :)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina kulor! Måste kika närmare på dom :)

    SvaraRadera
  5. Hej! VIlken fin blogg du har!
    Läs och kommentera gärna min blogg om du har lust :)
    Hur har din dag varit?
    KRAM /elena :D

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)