Återigen en härlig höstdag!

Det är egentligen helt fantastiskt vilken härlig höst vi
har haft (här uppe i norr i alla fall). Solen skiner från
en klarblå himmel nästan varje dag och minimalt med
regn och rusk! Färgprakten i naturen är underbar,
önskar bara att jag hade i mig att njuta av det lite mer.
 I morse när vi promenerade till skolan jag och Razmus
tog jag några bilder på frosten, den är faktiskt väldigt
vacker när man tar sig tid att titta lite extra noga på
den.























När jag kom hem från morgonpromenaden tog jag några
vattenbilder. Det är länge sedan nu, och det är lika spännande
varje gång. Resultatet blir ju aldrig två likadana bilder!




















I dag har jag ingen som helst energi över till något vettigt.
Och vet ni - det tänker jag tillåta mig! Jag tänker faktiskt
inte ha dåligt samvete eller må dåligt för just den sakens
skull också. Sådetså.

Nu önskar jag Dig en toppenmåndag!

2 kommentarer:

  1. Visst är frosten vacker, och ljudet av frostbitna löv ännu bättre :)

    Vackra bilder!

    SvaraRadera
  2. Vi har haft frost här också så alla mina dahlior har dött. Orkade inte ta dän dom i tid och spara knölarna. Blir nya till nästa vår. Vatten bilder klarar jag inte av hur jag än försöker....

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)