Jag har inte så mycket att skriva idag, känner mig mest
tom och innehållslös faktiskt. Har i alla fall jobbat hårt
utomhus, vädret passade för sånt arbete idag. Jag antar
att jag får betala med ryggvärk, men huvudsaken är att
jordhögarna och singelhögen försvinner från uppfarten.

Jag bjuder på några bilder från min promenad i måndags.




















Östanbäcksgatan ligger centralt i Härnösand och är en lång
gata som löper genom det gamla området Östanbäcken. De
flesta huset är från 1700-talets början. Det är snickarglädje
och små söta trädgårdar. Att strosa runt där är som att åka
tillbaka i tiden.
























När jag ändå var i närheten passade jag på att besöka
biblioteket för att låna några tidningar, jag kom att tänka
på att man nog utnyttjar den enorma möjligheten alldeles
för sällan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)