Pimpad kyl och frys...

Jag fick för mig att "pimpa" vår kyl och frys.
Har tänkt på det länge, men nu blev det av.


















Jag tycker det blev snyggt! Lite annorlunda
och ett litet blickfång.

I kväll har Stefan varit på galej med arbetskamraterna.
Lite bastu, god mat och dryck. Towe sover hos en
kompis så det har bara varit jag och Razmus hemma.
Lite småmysigt faktiskt. Vi tänkte beställa pizza till
middag, men ångrade oss och valde grillad kyckling
istället *gott* Till fredagsmys valde lilleman fruktsallad.














Efter middagen pysslade vi lite jag och Razmus.
Han hittade en träkniv(??) som man skulle måla själv,
på "Döhäftigt", en jätterolig affär här i stan. Själv
pysslade jag lite med decoupage. Jag hittade två
gamla konservburkar som jag diskat ur och tagit av
ettiketten på. När jag var och handlade på Coop i
går reade dom ut servetter och jag hittade ett mönster
som passade jättebra på burkarna! När dom är helt
färdiga lägger jag ut bilder...:-)













Burkarna tänkte jag sedan använda som krukor åt färska
kryddor :-)














Stefan kom hem tidigt från sin festkväll och nu ligger
han och sover. Razmus leker på sitt rum och jag sitter
här ensam, med tända ljus och småkikar på lite på
"Tyst Vittne" på sjuan. Jag gillar brittiska kriminalserier.
Föredrar det framför en amerikansk, dom är så ofta
lite överdrivet hetsiga och blodiga.

Strax ska jag natta lilla mannen i mitt liv och sedan
titta lite på tv en stund innan jag själv kryper ner
under täcket. Jag hoppas att Din kväll varit lika härlig
som min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)