Grön Helhet!

Ja, idag startade jag då en 8 veckors "kurs" som heter
Grön Helhet. I min grupp är vi 5....tanter? Tjejer? Kärringar?
och en man. En bra och rolig grupp som det kändes så
här första dagen i alla fall. Det ska bli spännade att lära
känna dom! På Onsdag t ex ska vi få lära oss chi gong!
Det ser jag fram emot!!

Efter kursen gick jag hem och åt en snabb lunch, sedan
vidare och hämtade lillgos från skolan. Vi tog skogsvägen
hem och i vanlig ordning så höll den lilla älsklingen på att
prata hål i mina öron! :-D Vilken surrkuse!
Jag hade kameran med mig och tog lite höstbilder, det
har varit ett helt underbart väder här idag så jag kunde
inte låta bli!





















Vi plockade lite gula och röda vackra löv med oss
på vägen hem också, jag blev inspirerad förra gången
jag var på biblioteket här i Härnösand. Där hade dom
ett ljusfat med löv. Så vackert! Så här ser mitt ut...:















Varefter löven torkar kommer dom att böja sig uppåt.
Helst ska man väl ha en ljuslykta att ställa ovanpå ljusen
för att förhindra att det börjar brinna när ljuset brinner
ner...;o) Jag hade ingen tillgänglig just nu, så jag
ställde ljuset ovanpå löven så länge, så fixar jag en
ljuslykta senare....Men visst blev det fint på mitt lilla bord
ute på verandan?!:-)

Nu önskar jag Dig en God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)