Så var denna helg till ända...

...och i morgon ska jag till Grön Helhet. Ska bli både
roligt och skönt att få något att göra som jag faktiskt
klarar av. Lite självkänsla.

Jag har missat hemläxan dock. Vi ska skriva ett brev
till oss själva. Stoppa det i ett kuvert och slicka igen det.
Adressera det och ge det till vår kursledare. Om ca
ett halvår läggs det på postlådan och jag kommer att få
tillbaka det.

Det är menat att vi ska se våra förändringar. Man
märker inte sina förändringar i vardagen, men om vi
beskriver hur vi mår och hur vi har det just nu, och får
gå tillbaka till det om ett halvår så ska vi kunna märka
lättare att det faktiskt har hänt något. Man får hoppas att
det är till det bättre bara :-S

Helgen här hemma på Södra Vägen har varit lugn. Lite
småpyssel bara - det har varit skönt att få skrota runt
utan en massa måsten. Men lite har vi fått gjort. Ljus-
insläppet är färdigt till exempel! Det blev jättefint!

I kväll var min lilla gosklimp här. Jag har längtat så
mycket efter honom! Och ikväll fick jag äntligen mysa
lite! Jag fick ge honom vällingen också, och byta. lilla
hjärtat, han är så otroligt söt!


















Han växer så det knakar och snart är det dax
för dop. Vi kollade dopklänningen som både Ida,
Towe och Razmus är döpta i och den kommer att
passa ett tag till. Nu ska vi kika på kyrkan och boka
tid bara. <3

Nu blir det snart dax för sängen, jag vill vara pigg i
morgon, jag vill klara av att ta mig dit! För mig är bara
det ett projekt - men det här känns viktigt så jag tänker
klara av det.

Jag hoppas Du får en God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)