Vi har en utsikt!!

Hade nästan glömt bort. Har haft så skitiga fönster att man
knappt sett ut ur dom :-S Men idag tog jag mig i kragen och
putsade dom! Fint blev det! Och ett dåligt samvete mindre!



















Våra chilisar i olika sorter och storlekar håller på att mogna
nu. Lite sent kanske, men det verkar inte bekomma växterna
då som blommar hela tiden, och små chilibebisar växer så
det knakar!



















Härom dagen fick ju Krake vara fotomodell, nu är det Pixels
tur. I gårkväll såg han så mysig ut när Stefan kliade honom på
huvudet med en tumstock! :-D



















Efter middagen satte Stefan igång med golvläggningen så
nu börjar hallen bli färdig. Det blir så fint! Jag är supernöjd.





































Och taket som blev färdigt i förrgår blev också superfint!
Nu måste vi bara hitta en snygg lampa. Jag funderar på en
spotskena, för att kunna rikta ljus där jag vill ha det. Får
se om vi hittar någon snygg till bra pris!



















Nu tar vi snart kväll, nöjda över det fina arbetet!

Var rädd om Dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)