Lördagsstök och middagsgäster

Lördagen började mindre bra. Jag vaknade, eller egentligen
vaknade jag ju inte, på helt fel sida. Kände mig risig både
inuti och utanpå. Blä! Känslan följde mig hela dagen, men
jag försökte få lite gjort i alla fall!

Stefan satte taklist i entrèhallen och det blev så snyggt!!



















I morgon ska vi sätta list i vardagsrummet/sovrummet. Det har
inte blivit gjort tidigare, listerna inköptes och målades förra våren,
men sedan har det blivit liggandes. Nu ska det bli skönt att få det
gjort! Och förhoppningsvis snyggt! ;o)



















Ja, som det står under bilden - jag är så jäkla nöjd!
Nu är det en fröjd att komma hem och öppna dörren
till huset. Det återstår piffning, men det kommer.....

Senare på eftermiddagen fick vi middagsgäster, Ida, Georgi
och lilla Aleksander hälsade på och jag fick gosa precis hur
mycket jag ville! :-) Han är alldeles för gossig den lilla....
Och morbror Razmus lyckades få honom att le, och jag
missade det med kameran! :-(



















Nu har vi kväll och försöker slappa lite inför morgondagens
listuppsättning,

Ta nu hand om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)