En helt vanlig Tisdag!

Ändå inte. Men det tänker jag inte gå in på något
närmre.

I går piffade vi entréhallen lite. Känns så otroligt
skönt att det är klart nu! Och fint blev det! Nu är
det äntligen roligt att öppna dörren och komma
hem!














Jag är supernöjd! Och nedan finns ett litet collage på
hur det såg ut innan....



















Mina burkar som jag skrev om tidigare, dom som jag
skulle piffa med lite decoupage är klara nu! Dom blev
fina och pryder sin plats på köksbänken!



































Äntligen har jag fått krokar till kökshanddukarna!
Nu är det slut på att springar omkring och leta,
nu har dom en egen plats i köket! :-)

Löven till ljuslyktan som jag skrev om igår räckte
till en att ha inomhus också! Så här fint blev det!


















Jag har hunnit stryka min lilla hylla en gång till,
den kommer att bli fin i hallen också! :-) Sedan är
det nog klart där skulle jag tro! Det får inte bli för
mycket heller....


















Jag avslutar med en bild i de allra härligaste höst-
färgerna! Tog den igår - visst är det vackert!


















Önskar Dig en härlig Tisdagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)