Söndagspyssel

I bland kan söndagar vara riktigt sega och trista, jag
har en sån dag idag. Mår inget vidare, kände direkt
när jag vaknade att ångesten och tröttheten låg som
en våtvarm trasa över mig. Trots massor av gos med
den gosigaste lilla killen i världen. Det gör mig ännu mer
frustrerad, jag borde vara så lycklig och varm, men
känner bara en svart klump av ångest innuti.....

Hur som helst - renoveringen av entréhallen går vidare,
jag har världens bästa sambo! Han är duktig och gör
så fint åt oss! Själv försöker jag hjälpa till med det jag
kan. Målar, stökar och är handräckare när det behövs.
Några små projekt har jag ju själv också, bland annat
laserar jag en hylla i antikfärg för att få den att passa in
bättre i hallen. Jag hittade dessutom en burk som det
varit jordnötter i som jag grundmålar vit, för jag tänkte
sätta något fint på den med hjälp av decoupage.



















Hoppas Er söndag blir härlig och skön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)