Efter två dagar av smärta

i mage och rygg, när jag har spenderat tiden i sängen
eller på toaletten, börjar jag så smått att känna mig som
människa igen....fast det magonda och ryggvärken har
inte gett med sig, skitsamma, jag är bara glad över att
slippa sitta på toa :o)

Idag kom det efterlängtade pipet i mobilen. En sms-avisering
från posten om att paketet från Telia låg där och väntade.
Äntligen slut på supertråkiga helgkvällar där vi bara har
haft 1:an, 2:an, 4:an och 6:an att välja mellan. Nu har vi
plötsligt över 40 sebara kanaler att välja mellan!! Härligt!

Men på förmiddagen tittade jag ut genom fönstret när
jag precis var på väg in i duschen och fick se en härlig
syn! Dotra med pojkvän kom gåendes uppför backen!
Jag blev varm i hela kroppen, min lilla gumma! Äntligen
är hon hemma hos mamma igen! Iofs bor hon ju hos
pojkvännen för det mesta, men hon finns alldeles i närheten
och jag kan träffa henne när jag vill! Sånt som gör en
mamma glad i hjärtat!


















Som synes på bilden har vi haft ett bedrövligt
väder här i Härnösand idag. Det har regnat hela dagen, och
det gråa känns som en våtvarm filt som lagts över hela världen.
Men å andra sidan försvinner snön ganska fort när det regnar
på den så jag ska inte klaga.

Det blev en äkta svensk fredagsmysmiddag idag! :o)
Vi åt tacos....det måste ju vara det mest svenska man
kan stoppa i sig i dessa tider, i alla fall den svenska
varianten av tacos :o))












Resten av fredagskvällen ska spenderas i soffan. Jag är
trött och mör efter de senaste dagarna och Stefan är inte
heller helt pigg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)