Ny header...

på min blogg. Medan Stefan sitter i soffan bredvid och
tittar på någon märklig "framtidseländeseländefilm" som
jag inte orkar engagera mig i, passar jag på att fixa lite
med bloggen. Jag vill ju ha den vit och ren, inte för mycket
kraffs, men en ny header är ju alltid roligt - ombyte förnöjer
säger dom ju!
Jag är inte helt nöjd med med den, men den får sitta ett
par dagar så kanske jag vänjer mig, i värsta fall är det
ju bara att göra om den :o)

I morgon åker min lilla gumma iväg till sin pappa i
Eskilstuna och blir borta en vecka. Jag hoppas verkligen
att hon får en härlig stund tillsammans med pappa och sina
gamla vänner som hon nästan längtar ihjäl sig efter.
I gengäld får jag tillbaka min älsta, Ida. Hon flyttar hem
till lilla mamma igen efter två månader hos pappa i E-tuna.
Ska bli mysigt att få hem henne, även om jag misstänker
att det lär bli en del slitningar oss emellan. Men det är väl
som det ska vara antar jag!
Ett par, tre dagar får jag och Stefan i alla fall utan tonårsbarn
i huset. Det brukar vara så lugnt och tyst när vi blir bara tre
här hemma. Lite tid att ladda batterierna så att säga.

Vi ska väl som sagt försöka hinna med lite här hemma nu när
Stefan är ledig fyra dagar på raken. Köket ska tapetseras. Och
jag ska sy och måla lite detaljer tänkte jag.

Påskafton firas tillsammans med min mamma och pappa.
Lite god mat och trevligt sällskap är aldrig fel! :o)

Jag hoppas att solen kommer att lysa på er alla under
påsk och att ni får en underbar helg! Det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)