Jag har tilldelats ett award!! :o))

Gissa om jag blev stolt och glad! Tänk att lilla jag, med min
oanseliga lilla blogg om mitt lilla liv har fått en sån! Det är
första gången för mig!
Det är från Sally & Jag som jag fått min award. Tack, tack!
















När man fått utmärkelsen bör man:


- Kopiera in award-bilden i sin blogg för att visa att man fått den.
- Tacka och länka till den som nominerade en.
- Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
- Berätta sju intressanta saker om sig själv.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu tänker jag nominera 7 andra bloggar, dessa blir utan inbördes
rangordning:
Den starkaste stjärnan
  
Snacka lagom
  
Livet som mest 
 
Promenader på landet
 
Hemma på Kråkered
 
Kvarnboden

My life in Shabby Chic













Tyvärr kan jag inte komma på en endaste intressant sak att
skriva om mig själv, tragiskt. Men jag kanske kommer på 
något senare och då skriver jag ner det, så jag ber att få 
återkomma i den saken.

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och vara stolt över min
award :o))

Kram på er!


2 kommentarer:

  1. Här kommer sju saker som jag tycker är intressant med dig:

    1. Du har lyckats vända livet till nåt positivt, efter att ha tyckt att det var grått en tid.
    2. Du är superduktig på att baka vackra efterrätter.
    3. Du blir glad av djur och gillar dina fina katter och söta hunden Elis.
    4. Du älskar blommor och blad.
    5. Sonen Razmus stavar sitt namn med Z.
    6. Du flyttade till Eskilstuna som 9-åring och tycker stan känns "hemma".
    7. Du är med i gratisbio.se

    Kramar från
    Sally och jag

    SvaraRadera
  2. Tack för länken till min blogg =) Kul att du gillar det jag skriver


    Kram Sofie

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)