Onsdagskväll

Så gick den här dagen också *skönt* även om man inte
riktigt trodde det i morse när man vaknade. Det har varit
segt som sjutton och jag har inte alls varit på något bättre
humör.

Mamma kom och hämtade mig för en promenad och jag
tänkte visa henne mina snödroppar, och vad får jag se?!??!
Tre TUSSILAGO!!! Jag älskar tussilago och det finns inget
härligare vårtecken än just dom! Och så har jag några i min
egen trädgård! Jag tog några bilder, men dom blev
jättesuddiga så jag försöker igen i morgon....men snödroppen
blev fin på bild så den får ni se :o)
När jag hade hämtat Razmus från dagis lekte han en
liten stund i snön....det är en hel del kvar av den varan,
ibland känns det lite lätt hopplöst - snön kommer inte att
vara borta förräns i juli ju!!














Kvällen kommer att bli lugn, en Beckfilm som vi
hyrt måste vi titta på eftersom den ska lämnas tillbaka i morgon.
Sedan blir det sängen, jag är så jädrans trött! Tänk att få vakna,
och hålla sig pigg en hel dag!! Vilken dröm!

1 kommentar:

  1. Vilken fin bild du bara knäppte sådär! Ser ju ut som en fotograf varit framme *blink*. Hoppas du snart piggar på dig!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)