Påskhelg

Härligt att familjen har några lediga dagar framöver, så
man får lite sällskap här hemma. Dessutom ska vi förmodligen
påbörja arbetet med köket. Ja, det känns som att det är dax!
I alla fall en ny tapet ska upp, känner mig mer än less på den
som sitter just nu.....

Lite förståelse över att tapeten helt enkelt måste bort
kanske? Eller är det någon därute som tycker att den
är fin?!?!? :o)

Under dagen ska jag greppa stavarna och ta en promenad
tillsammans med mamma, sedan ska här städas och så
ska jag fota och lägga ut några auktioner på Tradera.
Har 18 flyttkartonger fulla med barn- och ungdomskläder
som jag skulle behöva bli av med. Lite dam- och herrkläder
finns det också.

Önskar er en härlig skärtorsdag!

2 kommentarer:

  1. Jag gillar tapeten! Men det känns kanske inte riktigt som att det funkar ihop med furumöbler och -tak. :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har nyss startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in!

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)