*vill ha*

Vaknade tidigt efter en natt med dålig sömn.
När jag har sovit dåligt blir jag alltid superseg och
ångestladdad. Vet inte riktigt vad det beror på, men
jag tacklar det genom att inte sätta någon som helst
press på mig själv. Jag tar helt enkelt dagen som
den kommer, vilar och lyssnar till mig själv och min
kropp.

Det har inte blivit så hemskt mycket gjort mer än
veckostädningen, inga roliga bilder att visa har jag
heller, så idag tänkte jag göra ett litet önskelisteinlägg.

Vi står ju i startgroparna inför att fixa till vårt vardagsrum.
Börjar i helgen. Så jag har kikat runt på webben för att
hitta saker till vardagsrummet som jag önskar jag kunde
få inreda det med :o)

Idag har jag mest kikat på textilier. Just nu är jag ju inne
i en väldigt vit period. Jag vill ha massor av vitt, det känns
befriande och är oerhört vackert!

Ikeas Karlstad 8 485 kr.
Mika kuddfodral 89,90 kr st, från Jotex.
Liv kuddfodral fr 49,90 st, Jotex.
Jossan, knytlängd 2p, 298 kr, Jotex.
Vinge, kanallängd 2p, 99,90 kr, Jotex.

Lite nytt att inreda med skulle inte vara fel, men när
pengarna tryter så får man försöka förnya så gott
man kan. En ny gardin och några kuddar blir det nog
i alla fall :o) Det ska hur som helst bli så skönt att få i
ordning vardagsrummet. Inte minst för att det nästan är
det första man ser när man kliver in här hos oss....

Före och efterbilder kommer så småningom.

Kram på er!


3 kommentarer:

  1. Så kul att göra om vardagsrummet och vit är ju alltid så fint och känns ju så fräscht! Vore kul att se lite före och efterbilder!

    SvaraRadera
  2. Kul att fixa till vardagsrummet! Ska bli roligt att se hur det blir.

    Hoppas du får en riktigt mysig valborg!

    Många kramar från
    Sally och jag

    SvaraRadera
  3. KUL o fixa med vardagsrum det är roligaste rummet o inreda:) längtar till vårat är klart! TREVLIG valborg du med:)

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)