FotoTisdag

I dag tog jag fram macrolinserna, stativet och fjärrutlösaren
och lekte lite. Terapi tror jag det kallas.













Det var länge sedan jag iddes men det var riktigt roligt!
Några bilder blev det som jag satte ihop till ett collage.
Klicka gärna på bilden så blir den större...












Härliga färger känner jag. På bilderna är det syrén, rhododendron,
hundkex och en lila blomma som växte i trädgården.

I morgon ska jag försöka komma igång med målningen. Jag har
en bokhylla och en köpmandisk som jag tänkte måla vita. Å
andra sidan ska det bli hyggligt väder, så det kanske blir en utedag.
Har ju några tomatplantor att plantera om i större krukor bland
annat.

Efter en härlig kvällspromenad tillsammans med min mamma ska
jag nu sätta mig ner i soffan och njuta av kvällen.

God Natt!

3 kommentarer:

  1. Du är ju mkt bättre en vad jag är ju :D jätte fina kort :o <3

    /ida

    SvaraRadera
  2. Åh! Härliga bilder... Färgerna! Fantastiskt.

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga bilder och så fina färger.

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)