Månadens bild!

glömde jag att lägga ut igår, men här kommer den :o)
Och för att riktigt se förändringen lägger jag med de
två andra som jag hittills har tagit....


















2/6-10

2/5-10













2/4-10

Det har ju hänt lite de senaste månaderna i alla fall :o) Skönt
att snön är borta, för den trodde man ju att man skulle få leva
med ända till Juni.....

Idag är det varmt och skönt, sådär lagomt. Det fläktar lite, men
vinden är varm. Små molntussar segla sakta över himlen och
fåglarna kvittrar i kapp. Det är en underbar dag, och vore det
inte för den förlamande tröttheten jag dras med skulle jag njuta
till 100%.

Jag tog några macrobilder på några söta små pelargonknoppar
och på häggkvisten som står i badrummet och sprider väldoft.































































Nu ska jag ta det lite lugnt en stund, sedan ska jag slutföra sänggaveln.
Efter det blir det målning av köpmandisken....

Jag önskar er alla en toppenTorsdag!

2 kommentarer:

  1. Tack för gratulationen!

    SvaraRadera
  2. Oj vilken skillnad mellan bilderna! Kul att se.

    Kramar från
    Sally och jag

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)