Rhododendronprakt!

I vår trädgård blommar vår rhodondentron för fullt
just nu. Härliga nyanser av rosa piggar upp vår bruna
trista fasad. Som jag har väntat på det här!








































































Humlorna verkar tycka lika mycket om vår rhododendron som
jag för det är ett väldigt surrande runt busken...

Nu hoppas vi på lite bättre väder här uppe i Härnösand. Jag vill
ha sommar och värme så att allt jag planterat och sått växer och
blommar som det var tänkt. Som det är just nu riskerar mina
plantor att dränkas ju!

Ta hand om Dig!

1 kommentar:

  1. Åhhh, det är så härligt när trädgården blommar. Finns inget härligare än att strosa omkring lite i sin trädgård på sommarkvällarna, plocka bort ltie vissna blommor och bara njuta!!

    Gillar verklige ditt sovrumsförnster med alla pelagonier, denna tantblomma (som jag alltid tyckt det är) har blivit en favorit hos mig!

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)