Min rhodondendron


har börjat blomma så smått, eller en knopp har brustit
i alla fall!! Som jag har väntat och varit nyfiken på vilken
färg blommorna har! Nu vet jag ju!













Kraftigt rosa! Vilken färgprakt det kommer att bli framöver!
Busken är enorm och fylld av knoppar :o))

I "skogen" på baksidan av huset hittade jag gamla träplankor
som legat i väder och vind och blivit sådär charmigt nötta.
Eftersom jag aldrig hittar mina nycklar när jag ska iväg, och
inte har fått tummen ur att köpa mig ett nyckelskåp så får jag
väl tillverka en nyckelhängare i alla fall.....med den gamla
plankan ska jag fixa mig ett ställe för nycklarna tänkte jag. I
källaren hittade jag dessutom tre gamla nycklar som också är
sådär fint patinerade som kommer att få smycka min nya fina
nyckelhängare :o))













3 kommentarer:

  1. Tack för ditt inlägg på min blogg, ja just nu är det det mest fantastiska jagsett. Väl värt att åka dit en fin dag. Ta med kameran!! -) / Henrick

    SvaraRadera
  2. Härliga blommor de där. Vi har sådana också.:-)
    Den blir fin den där nyckelhängaren.:-)
    Tack för ditt besök hos mig!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Fint, både blomma och hängare, ha en trevlig helg.

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)