Seg Söndag

När jag vaknade i morse sken solen, så jag satte mig
i solstolen på uteplatsen. Det var tidigt och bara fåglarna
och katterna var vakna, ja, och så jag då! :o) Det var en
skön stund.

Efterom det var så fint väder lovade jag min lilla kille att
vi skulle åka till Smitingen - ett jättefint naturreservat och
badstrand en liten bit utanför stan.
Vi packade en liten fikakort och tog med oss leksaker
och åkte iväg. Lagom till vi kom fram började regnet falla
och åskan mullrade.....












Kameran fick såklart följa med! Klicka på bilden för att se
bilderna i större format!

På vägen hem åkte vi förbi Sälsten, en jättevacker plats där
det finns en badplats och en camping.

Lite har vi gjort den här dagen i alla fall. Nu har jag en känsla
av att resten av dagen kommer att regna bort, och då lär den
spenderas inomhus, förmodligen i soffan :o)

Önskar er alla en toppenSöndag!

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt när man gör sånt som bara faller en in. Inga måsten och slippa stressa runt. Bara vara...det är mina söndagar det.
    Ha en fortsatt skönt söndag i soffan. =)

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)