Skolavslutning!

Man minns ju själv hur speciell känslan var, ett helt
sommarlov framför sig, fullt med äventyr och lata
dagar på stranden. Däremot har man glömt bort
alla tråkiga, långa dagar som aldrig ville ta slut, de
där dagarna då man inget hade att göra för alla
kompisar var iväg på semester.....


















I förgrunden en av de vackra buketter jag plockade
i går när jag var på promenad med mamma. I bakgrunden
vår supervackra (hmmm) kökstapet från 70-talet. Illröd
medaljongtapet. Kan meddela att den ska bort, bort och
bort.....en köksrenovering står på tur, och jag hoppas det
blir snart! :o)


















Towe slutar 7:an idag. Härligt med sol just under
avslutningen i alla fall. Resten av dagen ska det ju
regna.

Önskar alla en toppendag!

2 kommentarer:

  1. Vacker Towe, söt bukett!

    Tycker inte medaljongtapeten är omöjlig heller. Med mycket vitt kring kan den nog bli jättefin. Men sjuttiotal är svårt...

    Kramar från
    Sally och jag

    SvaraRadera
  2. Ja ett helt sommarlov för ungarna, vad skönt för dom men dom kommer säkert att klaga en hel del över sysslolösheten vissa dagar. Jag gillar din medaljongtapet jätte mycket,men när jag själv hade gröna, röda, senapsgula och bruna medaljonger när vi bodde i Slagsta då höll jag på att spy.
    Towe är jätte söt på bilden.
    Pözzzzzz

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)