Vann en utlottning!


Fru Fortuna är inte min bästa vän, har aldrig varit, men
en utlottning vann jag och det upptäckte jag inte förräns
vinsten kom med posten idag. Jag blev helt paff och satt
länge för att försöka få tag på svaret om varifrån boken
kom. Nu vet jag! Jag vann den i en utlottning i Expressens
bilaga "Leva & Bo" härom veckan!! Vad kul!! Boken
verkar vara jättehärlig att bläddra i, för att inte tala om
alla goda råd, tips och inspiration jag kommer att få!


















Det var precis vad som behövdes för att jag skulle bli på
lite bättre humör. Vaknade i morse och kände mig överkörd
av en ångvält. Huvudet sprängde och jag har frusit och mått
jättedåligt. Nu börjar jag vakna till och boken gjorde mig
lite gladare! :o)

På min mammas uteplats står denna superhärliga sommarbukett
i en vacker skål. Jag formligen älskar såna här buketter!


















Och körsbärsträdet på tomten blommar så vackert!













Själv säger jag adjö för i år till mina tulpaner som stått i blom ända
till nu.....

















Men min rhododendron börjar komma igång på allvar med
blomningen! Ser fram emot färgprakten, för som ni ser
nedanför så är busken enorm!




















































Här hemma ligger katterna och myser tillsammans, den grå
(Pixel) har börjat vilja gå ut och skriker och gnäller tidigt på
mornarna så att vi ska släppa ut honom....katterna är omärkta
och inte vaccinerade eftersom dom varit innekatter sedan vi
tog dom så jag vet inte riktigt hur vi ska göra.













Mina bokstäver, som låg i födelsedagspaketet från Jeanette, har
jag målat nu och placerat på spiselkransen. Det blev så fint!













Jag önskar er alla en helt underbar måndagseftermiddag!

2 kommentarer:

  1. Grymt fina bilder på blommorna ;)

    SvaraRadera
  2. NU såg jag att jag fått en gullig kommentar av dej på min blogg :) tusen tack!
    men vad kul att få vinna!
    jag vinner sällan någonting jag heller ha ha , såg ut som en rolig bok att bläddra i!

    kram

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)