Sommar!

Det är så härligt med solen och värmen, iofs har vi
ingen supervärme här i Härnösand, men alldeles
lagomt för att man ska hålla sig glad och nöjd i alla
fall....

Midsommar är passerad, så har vi det avklarat. Vi
firade i lugn och ro tillsammans med min mamma och
pappa.

I Torsdags köpte jag något som jag har önskat mig
länge! Äntligen såg jag en annons och kastade mig
på telefonen och den blev min!


















Underredet ska målas antikvitt. Bordsskivan ska slipas
och lackas. Själva symaskinen vet jag inte riktigt - den
är ju ett smycke! Så sirlig och vacker, men jag hade ju
tänkt att använda möbeln som ett bord....
I den lilla tillbehörslådan fanns i alla fall en användar-
handbok till symaskinen med! Gammal, nött & vältummad.













Dagens väder började härligt! Solen gassade och det var bara
några små molnpuffar som flöt omkring på himeln. Nu har det
dock molnat på lite och det blåser lite småkyliga vindar så i
eftermiddag blir det lite innepyssel....



















I mitt sovrumsfönser står min lilla vas full med små
blommor som Razmus kommer in med titt som tätt.
Han är för söt som ger sin gamle trötte mor blommor
varje dag! <3

Jag önskar Dig en underbart härlig Måndagseftermiddag och
kväll!

1 kommentar:

  1. Åh, dom gamla symaskinerna är ju för underbara. Har själv en gammal, men inte så gammal och fin som din ;) Men det funkar perfekt.

    Ha en bra kväll!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)