Sen Söndagskväll....

och som jag har frusit denna dag i slutet av Juni!
Jag trodde i min enfald att frysa hör vintern till -
och dessutom att jag hade frusit klart för i år....
i alla fall fram till Oktober/November någon gång.

Jag, Stefan och Razmus hade fått VIP-kort till
dragracing i Sundsvall som vi åkte på i morse. Vad
vi inte riktigt hade räknat med var att det blåser väldigt
mycket på ett flygfält! Och eftersom solen endast
lös med sin frånvaro, frös vi ordentligt, men gav inte
upp i första taget.













Nu har jag återfått lite värme efter en härligt god och syndig
Irish Coffee.

Ikväll har jag roat mig lite med att kolla efter tapeter. Främst
till den lite större hallen innanför entréhallen. Hittade några
alldeles för dyra alternativ....men drömma kan man ju få
göra tycker jag!!

















Nu sitter en gammal 70-tals vävtapet, som är hemskt ful,
på två av väggarna, dom andra två väggarna är klädda i
furupanel. Panelerna ska målas vita, ja VITA, just för att
jag älskar vitt och för att jag vill ha ljus och rymd i mitt hem.
Tapeten ovan skulle ju passa alldeles perfekt till de vita
panelväggarna tycker jag. Älskar den lite lavendelblå
färgen!

















Även denna tapet var härligt mild i färgen men ändå med
mönster. Precis så som jag vill ha det.


















Denna tapet gillar jag, men jag undrar om det inte skulle bli
lite "för mycket".....

Tapeterna har jag hittat på Björklund & Wingqvist och där
finns såklart priserna listade också.

Så lite inspiration till trädgården också :o)

















Vem skulle inte vilja ligga i denna vackra hängmatta och slappa
en varm sommardag?!

















Den här fågelholken skulle jag kunna tänka mig att ha! Tänk
vad många fågelgrannar jag skulle få då! Å andra sidan lider
jag ingen större brist på dom som det är heller...men fågelholken
var fin och har man 1099 kr liggandes och inte vet vad man ska
göra av, så kan man ju alltid bli hyresvärd! :o)

Hängmattan och fågelholken hittade jag hos Mixin Heminredning & Presenter

Nu ropar kudden på mig hör jag!
Nattinatt önskar jag er alla!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Vilken mysig fågelholk där skulle nog många fåglar vilja bo! Må så gott! Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)