Glad Midsommar!

Midsommar är egentligen ingen "högtid" som jag gillar
att fira. Det är ju nu det vänder, och vi går mot mörkare
tider. Det känns ju som om vi precis försiktigt taigt steget
in i sommaren....Nej, jag vill egentligen ställa till med en
riktigt dundrande fest på midvintersolståndet, någon dag
innan jul, då det vänder igen och går mot ljusare tider.
Det känns lite mer hoppfullt och glatt på något vis.

Men ändå, så firar jag ju såklart vår härliga midsommar
tillsammans med familjen. Det blir traditionellt firande
på Murberget och sedan hem för god middag hos mor
och far. Vädret är okej, och barnen ännu så länge glada.













Jag önskar er alla en härlig, varm och solig midsommar!

2 kommentarer:

  1. Så många fina foton.
    Tack.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig just att det vänder ju nu... Lite tråkigt... Men jag Hoppas du hade en fin midsommar. Gäller att lära sig leva här och nu. Vilket inte är det allra lättaste. Kram på dig.

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)