Dimman rullar in från havet...




Det skulle ju bli sämre väder, så när jag vaknade i
morse och såg solen blev jagt så glad. Jag och mamma
hann med en långpromenad i solen och nu är jag hemma
igen och sitter vid mitt köksbord och tittar ut. Då ser
jag dimman som sakta rullar in från havet. In genom
södra sundet och ligger tung över trädtopparna.
På någotvis väldigt vackert faktiskt. Men jag hoppas
ju såklart att solen stannar kvar!

Strax ska jag slipa spackel och sedan ska jag och pappa
tapetsera lilla hallen. Ska bli så kul!! :o)
Sedan har jag ett litet projekt som jag tänkte testa, en idé
som jag fick igår kväll. Ska bli kul och spännande att se
om det blir sådär som jag såg det framför mig! Bilder
kommer i kväll!

Tills dess - Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)