I mitt köksfönster

kastar solen sina efterlängtade strålar idag. Som jag har
längtat dessa kalla, ruggiga och regninga dagar. Nästan
så jag hann ge upp hoppet om sol och värme! Men nu
är den här och det märks direkt på både humör, lust
och ork. Jag visslar - för första gången på en vecka.
Bara en sån sak!


















Dagen kommer att fyllas med målning av sänggaveln som jag
gärna vill ha klar så vi kan sälja den. Sedan ska det pysslas med
lite annat och Stefan ska ta hand om veden efter träden vi fällde
för ett par veckor sedan. Ett kalas ska vi försöka klämma in
också - min brors yngsta fyller år och det måste ju firas! :o)

Jag önskar er alla en toppenlördag!

2 kommentarer:

  1. Hallå vännen.
    I dag är det vi som har det gråa med regntunga moln på himmlen.

    SvaraRadera
  2. Lyckliga du som har sol idag, här lyser den med sin frånvaro. Ruggigt väder ute och börjar undra om sommaren verkligen är på väg?
    Ha en skön dag..
    Kram Anneli

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)