Vackra ting!

Har hittat en nätbutik till, det är som att dom
dras till mig :o) Inte mig emot, men jag önskar
bara att jag hade obegräsade tillgångar så att jag
kunde köpa allt vackert dom har! Tills vidare får
jag försöka nöja mig med att ögonshoppa och
drömma....vilket inte alls är svårt!

Dagens önskelista har lite av trädgårdsskimmer
över sig.











Vacker krok att hänga trädgårdsredskapen på. Den
skulle sitta så vackert på väggen till vår bod! 295 kr.







I samma serie, och bredvid den vackra krokhängaren
skulle denna krukhängare få sitta! 295 kr.
På min alldeles egentillverkade hylla, som jag byggt
av en gammal planka jag hittade i skogen ovanför huset
och ett par vackra svarta smideskonsoller från Biltema,
skulle denna supersöta ljuslykta få stå och pryda sin plats.
260 kronor kostar ljuslyktan.

Vackra lådor att plantera frön i! 135 kr/st

Och till de överblivna frön som inte fick komma
i jorden i år, finns det jättesöta zinkaskar. 95 kr/st

Små söta lanternor, att sätta värmeljus i och ha
i rabatten eller runt uteplatsen. 50 kr/st

Och till hallen inomhus skulle den här klädhängaren
passa finfint. Den är kanske inte särskilt praktisk
när man har tre barn i huset som har minst 10 jackor
var, men den är vacker, eller hur? 995 kr kostar den
hur som helst.

Till vår garderob i furu som står i hallen skulle ett par
nya knoppar bli fint för att piffa till allt. Har hittat dessa
som har lite gammaldags charm, 45 kr/st

Nätbutiken där jag hittat allt detta vackra heter
Klinta Kryddor & Grönt Kika in och låt dig inspireras :o)


1 kommentar:

  1. vilka fina saker!:) Javisst kan man ha snittblommor i flaskan sen:) men hoppas på att man lyckas spara massor med pengar, hade varit kul hur mycket man kan få ihop i en sådan :)

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)