Vår Torsdag i bilder...


Dagen började underbart med en frukost på balkongen
tillsammans med männen i mitt liv. Nyköpt, varmt bröd,
yoghurt, juice och kaffe.

















Stefan hade fullt upp med vardagsrummet medan jag
och Razmus gjorde några ärenden. Efter en fika tillsammans
med mamma och pappa tvättade han bilen...



































Jag tog en bild på spisen och den ena målade väggen.
Nyansen på väggen heter Klara, den är ljust, ljust grön.
Så ljus att det faktiskt inte syns om man inte har någon
referensfärg att jämföra med. Det blir så fint!! Jag är
så nöjd!!


















Middagen åt vi på balkongen också. Det stod grillat på
menyn idag, och en Xider hade vi i kylen, iskall och god.
Den fick Stefan, det tyckte jag att han gjort sig förtjänt av!
Själv drack jag kallt vatten smaksatt med melon. *gott*

Tidigare när vi var och handlade tyckte Razmus att vi
skulle köpa en melon. Och vem kan säga nej till den sötisen?!
Inte jag. 72 kr gav jag för melonen så nu äter vi med andakt
kan jag lova! Det blev en hastigt ihopskuren fruktsallad med
melon, ananas, äpple och banan. Alldeles lagomt och väldigt
gott!!


















Själv har jag fixat och pyslat i min trädgård under dagen.
Köpte mig två pioner som jag planterat, plus några påsar
blandade sommarblommor som jag strött ut lite på måfå
där jag tyckt det kommer att bli fint.....ska blir spännande
att se om dom tar sig!


























Det är lite småroligt för mitt på uteplatsen växer det två stånd med
rabarber....:o)) Förstår inte riktigt hur dom tänkt, men rabarber
säger jag ju inte nej till så dom får stå där tills vidare. På andra
sidan huset växer ett stooort stånd med rabarber som verkar
trivas alldeles utmärkt så förhoppningsvis blir det kräm och paj
så vi blir nöjda.

Utmed husväggen växer det några tulpaner som så smått börjar
knoppa sig. Röda ser dom ut att bli.
















Jag hoppas på att morgondagen blir lika härlig som den här
dagen har varit!

Ta hand om er så länge!

1 kommentar:

  1. Balkongliv - å så härligt! Tänk vilken härlig sommar vi har framför oss.

    Kramar från
    Sally och jag

    SvaraRadera

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)