Fredag och pyssel med hus och tomt.

Fast vi tjyvstartade igår. Stefan sågade ner en stor
sälg som skymde solen lite för mycket för oss :o)
Nu har vi några timmars mer att se fram emot. Det är
ju inte illa! För att inte tala om att utsikten förbättrades
en aning!

Medan Stefan sågade träd gick jag omkring i min lilla
trädgård och upptäckte nya blommor lite här och var.

Varje liten blomma som dyker upp i trädgården
gör mig så lycklig! Jag visste inte att jag kunde
bli så oerhört glad över så lite! Vilket genast gör mig
väldigt tacksam, det är en gåva att kunna glädja sig
över det lilla i livet...

Nu ska jag ta på mig lite trädgårdsvänliga kläder och
ge mig ut i min trädgård, jag ska beskära vårt gamla
äppelträd. Lite synd, för jag hade sett fram emot
äppelblommorna - men det är så oerhört gammalt och
har massor av vattskott så jag är helt enkelt tvungen.

Jag önskar er alla en härligt underbar Fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att Du tar dig tid att skriva en rad :o)